Milí rodiče,
tento týden jsme vyvozovali písmeno B: ve skupinách děti opisovaly slova na B z nafukovacích balónků, v hudebce jsme hráli na bobotubes a dnes jsme tvořili z bublin. V písance jsme se učili psát malé psací k.
V matematice už počítáme do deseti. Prosím vás, pokud z písemek vidíte, že vaše dítě nemá počítání do deseti perfektně osvojené (porovnávání, rozklady, sčítání a odčítání), procvičujte, a to hlavně názorně (knoflíky, pastelky, kamínky, ...). Na tomhle se bude stavět veškeré další učivo v matematice.
V prvouce se pomalu učíme poznávat čas (zatím jen půl a celou) a každý si vyrobil svoje vlastní výukové hodiny.
Chtěla jsem vás poprosit, abyste vždy zvážili, jestli je vaše dítě dostatečně zdravé, aby šlo do školy. Tento týden tu polovina třídy celé hodiny kašlala, smrkala a stěžovala si na bolest v krku atd. Když se někdo vrátí po nemoci s oslabenou imunitou do školy a tam na něj každý prská bacily, není to zrovna ideální. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého víkendu
Kateřina Kadlecová
Písanka: str. 12
Slabikář: str. 15; pomůcka na rozlišení b, d (foto v příloze)
Písanka: str. 11 dopsat
Procvičujeme s Matýskem: str. 45
Matýskova matematika: str. 50
Slabikář: str. 14
Písanka: str. 10 dopsat; str. 11 první tři řádky
Mytýskova matematika: str. 49
Zdokonalujeme čtení: str. 13, str. 14
Písanka: str. 9; str. 10 (první tři řádky) https://nns.cz/amos/pisanka-2dil-strana-10/
Slabikář: str. 12; str. 13
Matýskova matematika: str. 47; str. 48
Prvouka: hodiny (celá a půl) https://www.youtube.com/watch?v=g0vz5a5bow8&t=583s