ŠvP - středa, čtvrtek

Ve středu ráno jsme se vydali na celodenní túru, jehož cílem měla být Masarykova chata na Šerlichu. Nejdříve jsme vystoupali sjezdovku za chalupou a napojili jsme se na červenou turistickou stezku, která nás dovedla na rozhlednu Vrchmezí. Zde jsme doplnili energii řízkem a sladkostí. Odtud jsme se vydali po státní hranici až na Šerlich. Ve 14:00 jsme zdolali náš CÍL. Po návratu na chalupu jsme měli v nohách 16km. Únava byla, ale večerní diskotéku to neohrozilo. Tu jsme si pěkně užili a pořádně se vyřádili.

Ve čtvrtek dopoledne nás čekal postřehový běžecký závod a turnaje skupin. Po obědě jsme se vydali do Olešnice na prohlídku muzea a Utzova betlému. Odtud naše cesta vedla dál na rozhlednu Feistův kopec. Dnešní program zakončíme přednáškou horolezců.

Zítra vyhlásíme výsledky pašerácké stezky, sbalíme kufry, uklidíme pokoje a hurá domů.

2022-05-19

Škola v přírodě - pondělí

Zdravíme všechny rodiče z Olešnice.

Včera jsme si užili slunečného počasí, vyšlápli jsme na sjezdovku za chalupou a cestou zpět jsme překonávali potok. Po večeři jsme si užili volné zábavy na hřišti. Večer i noc proběhla v klidu.

Dnes nám počasí nepřeje, tak využíváme hry v budově.

Všichni zdraví.

2022-05-17

ŠvP - úterý

Dnes nám počasí nepřálo, a tak jsme většinu dne trávili na chalupě. Odpoledne přestlo pršet a hned jsme vyrazli ven. Měli jsme turnaj ve vybíjené, basebollu a hru Štěstí. Zítra nás čeká celodenní výlet na Šerlich.