UČIVO PRO MARODY 7. 11.

ČESKÝ JAZYK

- učili jsme se tvořit osnovu k vyprávění a proč dělíme vyprávění do odstavců

1) Úvod

2) Vlastní vyprávění 

3) Závěr

- poté jsme psali nanečisto vyprávění o včerejším výletě (pokud nemocné děti nebyly, zkusí si promyslet jiný hezký den, o kterém by chtěly vyprávět), příští týden budeme přepisovat připravený text do sešitu

MATEMATIKA

- procvičování převodů jednotek délky, učivo úsečka, přímka, polopřímka - rýsování, označování

PS str. 35 dokončit, 36/1

2025-11-7

UČIVO PRO MARODY 10. 11.

ČESKÝ JAZYK

- přepisovali jsme znovu vyprávění na téma Výlet do Planety Hlinsko tentokrát do sešitu na ČT+S

MATEMATIKA

PS - 14/8, 11

VLASTIVĚDA

- str. 13

 

2025-11-10

UČIVO PRO MARODY 5. 11.

ČESKÝ JAZYK

- psali jsme opakování na předložky a předpony

PS str. 22/4

MATEMATIKA

- počítání s papírovými bankovkami

PS str. 13/5, 7      14/12

VLASTIVĚDA

- pokračujeme v pátrání po krajích, učebnice 12, 13 +  vyhledávání informací v atlase

2025-11-05

UČIVO PRO MARODY 4. 11.

ČESKÝ JAZYK

- procvičování psaní ě x je ve slovech:

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/4-trida/stavba-slova/prace-na-silnici/cviceni2.htm

- opakování řady vyjmenovaných slov po B

UČ str. 27/2, 28/3 - ústně

PS str. 22/1, 2, 3

DÚ str. UČ 24/7

 

MATEMATIKA

- diktát čísel, zapisuj do M-Š:

9 849, 7 256, 6 430, 7 050, 1 600, 8 228, 4 002, 3 589, po zapsání, seřaď čísla vzestupně od nejmenšího po největší a zapiš ještě jednou do řádku

UČ str. 1, 2, 3 - zapisuj výsledky do M-Š do sloupečků

 

PŘÍRODOVĚDA

str. 14, zápis bude u mě nebo v příloze k doplnění podle učebnice

 

 

DĚLENÍ ROSTLIN PODLE RŮSTU A UŽITKU k doplnění.docx
2025-11-04