Písanka: str. 19
Matýskova matematika: str. 55, 56
AJ
Spring (jaro): flower (květina), sun (slunce), bird (pták), tree (strom), bee (včela), grass (tráva), butterfly (motýl)
Milí rodiče,
tento týden jsme vyvozovali písmena Č a Ž. Četli jsme o čápech a žížale Žanetě. Chtěla bych děti moc pochválit za čtení. Hodně ve škole procvičujeme čtení s porozuměním a lepší se to každým týdnem. V písance jsme se učili psát š a r. Přepis nebo opis trénujeme často na různých kartičkách a psali jsme diktát, který už dětem nedělá téměř žádné obtíže.
V matematice stále opakujeme, včera děti domů donesly list se známkou. Kromě úloh v sešitě jsme se hodně posunuli i v řešení různých logických úloh.
V prvouce trénujeme hodiny (půl a celá). Měsíce a roční období trénujeme s pauzami od začátku školního roku. Minulý a tento týden jsme se na to intenzivně zaměřili, proto si příští prvouku ověřím, zda to každé dítě už umí. Stačí umět vyjmenovat roční období a měsíce a vědět, kolik jich máme.
V pracovních činnostech a výtvarné výchově jsme vytvářeli čapí hnízda s čápy na komínech.
S přáním hezkého víkendu
Kateřina Kadlecová
Slabikář: str. 22 cv. 1, 2
Písanka: str. 18
Slabikář: str. 20; str. 21 (cv. 3, 4 DÚ)
Písanka: str. 17
Matýskova matematika: str. 52 dokončit; str. 53 cv. 1, 2
Procvičujeme s Matýskem: str. 46 cv. 1; str. 47 cv. 2, 3 (DÚ)
Oskarova prvouka: str. 45; vyjmenovat roční období a měsíce
Slabikář: str. 18, 19
Písanka: str. 16
Matýskova matematika: str. 54