UČIVO PRO MARODY 17. 3.

Písanka: str. 19

Matýskova matematika: str. 55, 56

 

AJ

Spring (jaro): flower (květina), sun (slunce), bird (pták), tree (strom), bee (včela), grass (tráva), butterfly (motýl)

 

2025-03-16

DRUHÝ BŘEZNOVÝ TÝDEN

Milí rodiče,

tento týden jsme vyvozovali písmena Č a Ž. Četli jsme o čápech a žížale Žanetě. Chtěla bych děti moc pochválit za čtení. Hodně ve škole procvičujeme čtení s porozuměním a lepší se to každým týdnem. V písance jsme se učili psát š a r. Přepis nebo opis trénujeme často na různých kartičkách a psali jsme diktát, který už dětem nedělá téměř žádné obtíže.

V matematice stále opakujeme, včera děti domů donesly list se známkou. Kromě úloh v sešitě jsme se hodně posunuli i v řešení různých logických úloh.

V prvouce trénujeme hodiny (půl a celá). Měsíce a roční období trénujeme s pauzami od začátku školního roku. Minulý a tento týden jsme se na to intenzivně zaměřili, proto si příští prvouku ověřím, zda to každé dítě už umí. Stačí umět vyjmenovat roční období a měsíce a vědět, kolik jich máme.

V pracovních činnostech a výtvarné výchově jsme vytvářeli čapí hnízda s čápy na komínech. 

 

S přáním hezkého víkendu 

Kateřina Kadlecová

 

2025-03-14

UČIVO PRO MARODY 14. 3.

Slabikář: str. 22 cv. 1, 2

Písanka: str. 18

2025-03-13

UČIVO PRO MARODY 13. 3.

Slabikář: str. 20; str. 21 (cv. 3, 4 DÚ)

Písanka: str. 17

Matýskova matematika: str. 52 dokončit; str. 53 cv. 1, 2

Procvičujeme s Matýskem: str. 46 cv. 1; str. 47 cv. 2, 3 (DÚ)

Oskarova prvouka: str. 45; vyjmenovat roční období a měsíce

 

2025-03-12

UČIVO PRO MARODY 12. 3.

Slabikář: str. 18, 19

Písanka: str. 16

Matýskova matematika: str. 54

2025-03-11